Wednesday, February 11, 2009

I wish...

Saya tak ada apa2 yg nak diceritakan. Hidup saya ni kalau garisan... ianya adalah garisan yang menurun...bersesuaian dengan hati yang merudum. Hidup saya ini kalau lautan, sah-sah ombaknya masih belum tenang. Dan kalau hidup saya ini gempa bumi.... skala richternya pasti tinggi.
Namun saya bersyukur...melewati hari-hari yang sepi. Bernafas dan beristighfar, biar hati ini belajar makna tenang. Saat hati tidak keruan, saya sedar...saya buat orang lain turut bersedih. Maaf...tidak berniat untuk membuat begitu. Saya hanya cuba menongkah arus kehidupan yang jelas sekali pada waktu ini...seolah2 tidak berpihak kepada saya atau realiti bukanlah seperti yang saya impikan. Jauh terlalu jauh.....
Saya hanya menunggu TLC tiba dengan harapan ianya akan membuatkan saya ada sesuatu yang baru di dalam hidup saya. I need something new. Luckilly, I have friends that somehow understand me eventough I didn't uttered a word. I m screaming and crying out loud but believe me that nobody will hear it because I'm doing it silently. I m not a superwoman...just a plain women that gasping for air to breath. I m a lost cause....a sinking ship that goes deeper to the sea. I wish that the pain will be evaporated and all pains are slipping through out of my mind with a blink of an eye. I wish my heart are not flooded with tears....

3 comments:

LK said...

good luck. make it real then...

Lynn Dayana said...

InsyaALLAH...

Mersik said...

Janganlah terlalu banyak berkalau di dalam meniti hidup ini, nanti kelak hati akan menjadi galau.

Hik hik