Tuesday, December 18, 2007

When You're Gone/ Saat Kau Pergi

When you walk away...
I count the steps that you take
Do u see how much I need u right now
When you're gone
The pieces of my heart are missing u
When you're gone
The face I came to know is missing too
When you're gone
The words I need to hear to always get me through the day
and make it ok... I miss YOU!


Bila kau berlalu
Aku mengira setiap langkahmu
Tidakkah kau melihat betapa aku memerlukanmu
Saat kau pergi
Kepingan hatiku merindukanmu
Saat kau pergi
Wajah yang kukenali juga telah hilang
Saat kau pergi
Kata-kata yang perlu ke dengari untuk melalui hidup ini dan membuat segalanya ok
Ah, aku merinduimu....

Haha.... Sedih lagu Avril ni. Saya sukakan suaranya dan yg plg saya suka tentunya lirik lagu yang menyentuh hati! Saya akan bercuti seminggu dari 19 Dec hinggalah Krismas. Selamat Menyambut Aidil Adha. Sempena hari korban, jika ada yg kehilangan lembu, kerbau atau unta... kerana ibadah korban... jgn bersedih... nyanyilah lagu ini. Ahaks

4 comments:

sueaiilee said...

aku ari2 nyanyi lagu nih ahakks!

*I never felt this way before
Everything that I do
Reminds me of you
And the clothes you left
They lie on the floor
And they smell just like you
I love the things that you do*

Lynn Dayana said...

baju siapa weh.....

dhiya zafira said...

sue...

apakah yg aku baca ni benar....??? apa yg ko dah buat hah? hahahahahahhahahh..

sueaiilee said...

huhuhuhu....aku tgh menghitung waktu nih nak blk kg..yiehaaa