Tuesday, March 17, 2009

Sakit....& Pesta Buku Sabah

Demam...mild asthma, batuk, selsema: it comes in a package! Once or twice a year, saya akan sakit and knockdown habis! Dari Jumaat lepas saya sakit. Waktu atas cruise, bukan main selamba saya makan watermelon, honeydew dan sunkist! Lepas tu panas pulak cuaca kat Phuket... sedapnya saya minum air kelapa, air batu dan air batu dan air batu. Hari ni? Padan muka saya! Sakit pun menyerang! Bila duk sesorang dalam kelam malam, tengok dinding... tengok kipas yang berpusing perlahan...uwa..... saya rasa nak lari balik kampung! Waktu sakit, tahap kewarasan saya akan jadi negatif! Beku! Tekak pahit... dan waktu macam ni roti nampak mengghairahkan. Hehe! Kalau tidak, jangan harap saya nak makan roti.
Kak Eka bertanya, sape hantar ke klinik? Uwa..... gi sendirilah! Kat KL ni saya memang takde sesiapa! Kawan2 adalah.... Syahdu dan sayu pulak. Hehe....
Esok saya akan ke Kota Kinabalu, Sabah... PESTA BUKU dengan Tarikh Luput Cinta yang kini sudah masuk ke rak-rak kedai buku.... Semoga angin negeri di bawah bayu akan membawa ketenangan....

2 comments:

Anonymous said...

smoga kak lynn cpat smbuh&dpt mnstabilkn tahap kwarasan akak...hidup orng johor!!!!

Lynn Dayana said...

Haha Reen... akak waraslah! Tapi masih lagi sakit demam.... Org Johor kan kuat! Huhu!