Friday, November 13, 2009

Saya Mahu Bercuti Lagi....

Salam,
Saya kurang sihat. Stress + tak cukup tido + fikir yg bukan2= Tetiba blood pressure increase!
Persamaan penyakit yang cukup merisaukan! So saya memilih untuk menenangkan diri. Dari trip ke Bali sampai ke weekend ni saya langsung tidak masuk ke pejabat. Menyelesaikan apa yang perlu, selebihnya telan ubat! Balik dari Bali...pakej penyakir pun datang. Demam, selsema, batuk... Bali panas dan perjalanan dari satu destinasi ke satu destinasi dalam jem yang teruk, aduhai sakit saya jadinya. Dan mungkin juga kerana selama 5 bulan yang lalu saya bekerja macam orang gila...siang dan malam tak ada beza. Alhamdulillah, kami berjaya.
Sekarang? Masa untuk tenangkan diri. Isnin 16 November ini sampai rabu...saya menyambung cuti saya. Kali ini ke Melaka. Menu hari pertama, asam pedas. hari kedua asam pedas dan dijamin hari ketiga : MASAM PEDAS jadinya. Haha...Saya mahu melapangkan fikiran. Yang tidak bersambung adalah manuskrip saya yang terhenti di mukasurat 230. Baru separuh disiapkan. Hampir 2 bulan saya tinggalkan...kerana sibuk dengan game.
Namun, saya juga tidak rela jika manuskrip saya itu disiapkan dengan tergesa2, jadi semoga sabar menunggu. Moga karya ke empat ini manis hasilnya....

1 comments:

Mersik said...

Selamat bercuti dan merehatkan minda. Semoga fikiran dan fizikal akan kembali bertenga selepas itu.