Tuesday, January 12, 2010

Tentang saya...pada 12 January, 2010

Salam...
Saya sudah kembali ke Kuala Lumpur. Sudah kembali menetap di Avilla. Pagi tadi memandu ke pejabat, saya dah mula menjerit dan merapu marahkan pemandu yang berhati perut tetapi tidak menggunakan minda apabila memandu di dalam keadaan yang jem. Sudahlah pemandangan mata saya terhad. hehe...siapa yang permah melawat saya akan tahu! Sabar ajelah.
Saya melihat semua ini sebagai cabaran. Hari pertama di pejabat dan begitu banyak kerja yang terbeban...hehe saya pening seketika! Sebulan setengah tidak bekerja, biul jugak bila balik kerja dan bertukar skop kerja pula. Sekali lagi...sabar.
Semenjak balik KL, saya belum menulis. Banyak benda yang mahu diuruskan. Banyak perkara yang mahu difikirkan. Setiap malam emak menelefon dan bertanya khabar. Emak kata, "Tengok bilik kosong aje, kau dah tak ada." Aduhai, menangis saya tapi diam-diam aje sebab tak mahu emak tahu. Hehe...
Kawan2 bertanya kenapa saya senyap saja tidak melaporkan jumlah mukasurat yg sudah saya menaip hari ni. Kawan2, anda dibenarkan potong saya...haha, sementara saya sesuaikan diri! Hehe

6 comments:

Maryam Kamal said...

Kak Lynn, jaga diri baik2. :D

RinnTis said...

kerja keras ok, tapi jgn kerja sampai keras, kay?

haha...

Lynn Dayana said...

Salam,
Baiklah maryam.
Ok, Rinn! Hehe

ummi said...

salam.dah sehat ke kak lynn??
rindue sgt2..

Lynn Dayana said...

Salam Ummihumairah,
Sihat dlm keadaan tidak sihat? Hehe

xxxx said...

kak lynn saye penah bc TLC, HCT dan JBC..
semuanya saye shukew!!
semuanye punya jalan cerita yg unik..
yg kite sendiri tak dpt nk rungkai pd awalnye..
sy shukew penulisan kak lynn..
hope kak lynn tross berkarya tanpa rs jemu kerana ramai yg menati karyamu kak!!
:p