Monday, September 5, 2011

Syawal kali ini...

Salam,

Syawal kali ini berlalu tanpa sedar. Ya. Sehari menjadi dua hari. Dua hari menjadi tiga hari. Sedar2 sudah sampai masa untuk pulang ke KL. Sedar2 sudah kena masuk kerja. Hati yang tabah memujuk diri, wajib dipuji. hehe...

Sebelum Syawal, saya sudah menghantar Cinta Perisa Dia kepada editor. Pulang ke kampung, laptop saya angkut juga tetapi tidak berusik. Tidak disentuh langsung pun. Sampailah ke hari ini. Oleh kerana di kampung, saya tak berpeluang melihat tv, balik ke sini...saya duduk termenung depan tv. Hehe...

Saya juga meminjam 2 dvd Korea milik anak sedara saya. Belum mula lagi. Tapi saya tidaklah rasa berdosa kerana CPD sudah siap. Dua projek lain juga siap. Saya berhutang 1 saja projek lagi yang mesti dihantar November nanti. Lama lagi... hehe. taip gaya malas pun sempat lagi... Ya Allah, buruknya perangai saya ya! haha... Tapi dah few months saya punyalah push diri menulis dan menulis dan menulis... Alhamdulillah..ini masanya untuk relaks dan tenangkan hati!

Tapi novel ke 7 saya dah mulakan. Baru 2 page. Hehe... Beratusan lagi. Tapi itu untuk tahun depan so it's okay... masih in schedule. CUD tajuknya. Haha... Moga ada rezeki CPD keluar hujung tahun ini. InsyaAllah. Awal tahun depan pun okay. Moga ada rezeki untuk diterbitkan.

Raya. How's raya? It's just another festive day. To be thankfull to Allah for all His blessings. Harap2 balance of the year ni...semoga dipermudahkan.

0 comments: