Sunday, July 13, 2008

Harapan...

Hari ini sedar2, July dah separuh bulan. Wau... 2009 macam esok lusa aje dah datang. Lajunya! Cepatnya! Dan saya berharap, berdoa.... hidup ini dapat dilalui sebaik mungkin. Amin... InsyaALLAH.
Lama tak menulis blog, sy tak tahu apa yg nak diceritakan. 6 hari sy di Penang - penatnya tak terhingga. Sampai hari ini, tulang temulang terasa macam salah saja kedudukannya. Hehe... kena jumpa pakar tulang atau paling tidak kena cari sup tulang ni. Yieha!
Apa yg seronok di Penang? Emm... tak ada apa yg nak diceritakan. Malah ada yg sewajarnya patut dilupakan. Sometimes words only make things worse. Berdiam mungkin cara yg lebih baik. Sy teruja mahu menghabiskan TLC wp jadual hidup sy nampaknya mak aii.... penuh gila. Yg pasti waktu ini, hati sy kadang2 lapang, kdang2 serabut. But life goes on.... so, live it! Yg saya lakukan sekarang adalah breath in,breath out... Semalam sy membeli 2 helai lagi baju tidur. Kalau boleh saya mahu tidur selama seminggu... hrp2 waktu itu semuanya sudah pulih dan dunia lebih ceria. Hehe... tak semestinya kan?
Semalam juga sy menonton Hancock! Emmm.... how I wish I have his power. Habislah hutan sy lenyapkan, entah berapa banyak kerosakan yang sy akan lakukan. Haha...no wonder ianya tidak mungkin akan berlaku!
Semoga ALLAH merahmati saya dgn kesabaran...

2 comments:

laila kamilia said...

jom kita race...hehehe walaupun kusedar aku sudah jauh ketinggalan...

Precious adalqisa said...

Kak lynn..Sya dh habis bca hak cinta terpelihara~ thumbs up! I rely love the story cuma some main part like How & by whom did ain get pregnant? Since ain was one of the main story i think you should also included a more detailed story about her:) and anyway, sedap2 sunguh makanan dlm novel ni..Hehe love both your novels kak lynn!