Monday, December 1, 2008

Something sweet....




Lama... ya lama sungguh blog saya tidak dikemaskini. Sy sibuk dengan aktiviti dan outstation... sambil berselang seli tidak sihat. Kejap baik, kejap lagi nak demam. Dan bulan November ni juga sy buat 2 benda yg sy x pernah buat.


1. Walkathon ~ Jalan Kaki Amal di Lake Garden pd 22Nov


Tak pernah sy join aktiviti sebegini... klu ada pun masa zmn u dulu... Ini aktiviti paksa rela, hehe... mahu tidak mahu kami terpaksa join wp ada jugak niat.... ada 1800 org, klu kami hilang, ada org nampak ke? Hehe... but your guilty consience akan mengejarkn! So... saya dgn kawan2 pun lenggang2 kangkung have fun... seawal 6.30 pagi dah ada di situ. Org beriya-iya warm up, kami warm up jugak! Hehe tapi mata sempat menjeling kamera.


2. Treasure Hunt ~ 28 Nov


Aduhai...jenuh rupanya bila mencari harta karun. Ini pun seawal 6.30 pagi kami dah ke HQ di Jln Sultan Ismail. Susah rupanya ya nak menjadi navigator... nak cari gambar tersembunyi, nak cari hidden messages yg memeningkan. Ada 61 team yang bertanding... dan tanpa disangka selepas puas bertekak dgn bos, cari maklumat dr team lain, pening + migrain...hehe, kami menang tempat ke 9, RM320. Yeah.... ok wat, 1st time masuk blh dapat no 9. Hehe...

4 comments:

Sufi Idany said...

Lynn... kadang bila kita buat sst yang di luar dr rutin itu lebih menyegarkan jiwa.... setuju tak ?

Lynn Dayana said...

Salam Sufi...
Do whatever u hav to do to make a difference!....

Mersik said...

Molek la kalau selalu berriadah atau wat aktiviti outdoor. Badan pun sihat, otak kekal cergas.

Dan jiwa yang sedang lara jadi tenang seketika.. hik hik

Lynn Dayana said...

Ya Mersik... hopefully