Friday, April 24, 2009

Di celah2 kehidupan

Hari ini saya baru boleh bernafas dgn sedikit kelegaan. Pertandingan yang saya uruskan selamat dijayakan dgn dinner malam tadi di Berjaya Times Square Hotel n Convention center seramai 470 org. Letih badan, semak fikiran. Selama 3 hari, saya kuar rumah seawal 2 pagi. Semalam keluar pukul 2.30 pagi dan balik sampai rumah 1.30 pagi. Huhu.... saya bawak kereta melilau!

Esok saya akan bertugas di PWTC pula utk Pesta Buku 2009. Memang padat jadual hidup dan yang tak best, kereta saya meragam lagi. Masuk wad petang tadi. Mhmmm....memang Cik Satria ni dh merajuk dgn saya kerana tau saya teringin menukar ke Cik Swift agaknya. Hehe.

Dengar khabar, Pesta Buku kali ini kurang sikit pengunjungnya. Saya tidak pasti. Yang saya tahu...hehe, ada ke yg nak minta autograf saya? Ada ke yang mahu membeli TLC, HCT atau JBC? Mhmm.....insyaALLAH. Saya pinjam tajuk novel Aleya, Hanya DIA Tahu!

7 comments:

LK said...

selamat bz2 di pwtc...salam utk sumer

Abang Long said...

Salam sayang.

Rindu dah lama tak jumpa ...

Ain Aishah said...

salam kak lynn..
hari tu jumpa nak minta autograf akak tp lidah ni kelu lepas jumpa akak.hehe nak bergambar ngn akak tp tulah semuanya kelu!hehe dpt salam ngn akak pn dh cukup puas tp mmg xpuas lgi.hehe TLC best kak...xpuas bacanya.

Lynn Dayana said...

Salam,
La Ain.... apa nak malunya. Akak bukan mkn org! Lain kali jumpa, tegur aje! Jangan nak malu2. Thanx sudi baca tlc!

Norabella said...

Saya dah dapat novel TLC masa berkunjung ke PWTC pada 18/4. Sayangnya Lynn tak bertugas haritu..takde rezeki.

Lain kali insyaallah.

Honey Bee said...

Salam...
saya baru membeli HCT di pesta buku... Buku JBC dah saya baca... Tertawan dengan isi dan penulisan Lynn... Selamat berkarya...
Buku dipamerkan semakin berkurang dari biasa rasanya... That's why pengunjung semakin berkurang...

Lynn Dayana said...

Salam Norabella, 18hb sy sedang berjuang di Pizza Hut, hehe. Semoga seronok membaca tlc. Moga blh buat Norabella tersenyum!
Salam Honey Bee,
HCT juga blh buat awak tersenyum hendaknya.Next, baca TLC ya. Hehe