Tuesday, May 18, 2010

Criminal Minds....



Ini gambar lama. 2 tahun lepas rasanya. Gambar ketika saya melawat ladang ternakan kambing milik abang sulong saya. Tapi yg saya nak tunjukkan adalah apa yang tergantung di pokok tu. Senapang! Hehe...ya, teringin saja saya meminjamnya buat seketika. Teringin mahu menembak! Kerana semangat mahu membunuh yang tinggi, semalam saya menulis novel ke6...yang penuh dengan kill kill die die! Haha....

Ngada2 sungguh! Novel ke5 saya biarkan terhenti separuh jalan. Tapi mood tsunami jiwa menderu desah mahu mengamuk.... Saya lampiaskan ke helaian kertas...kerana yang saya bunuh hanya mati di alam khayalan saya (jadi tidak berdosa dan salah dari segi undang2 kan?) namun kepuasannya membuatkan saya merasa lega!

The criminal minds inside me are exploding....

0 comments: