Wednesday, December 1, 2010

Disember

Salam,

Disember datang lagi. Sedih baca blog Hezzy... I share your worries! InsyaAllah, idea nanti akan datang mencurah-curah...macam musim hujan yang lebat sekarang ni? Hehe. Entahlah, saya sendiri lama tidak menulis. Sudah hampir 2 minggu. Hero terasa tidak cukup comel. Heroin terasa tidak cukup manis. Konflik terasa tidak cukup cornflake (maksudnya tidak cukup rangup)

Hahaha....dan sebenarnya jika saya jujur dengan diri sendiri, jawapannya bukan begitu tetapi saya MALAS. Saya lebih asyik melayan hati. Sessi bertanya dengan diri sendiri...kenapa begitu ya? Kenapa begini ya? Entah kenapa, saya ni mahu memikirkan tentang orang yang saya rasa langsung tidak memikirkan tentang diri saya. Memang sengaja mencari penyakit bukan? Huhu.... Tidak mengapa. Saya tidak mengganggu sesiapa. Selut di hati, lumpurnya hanya saya yang tahu.

Saya mahu tahun ini berakhir dengan cepat. Saya mengharapkan 2011 yang lebih positif. InsyaAllah. Yang pastinya, awal Januari ini saya merancang mahu berlibur. Menghiburkan hati. I want to be far far away from all my worries. Biar jauh!

4 comments:

erin zehana said...

chaiyok2x kak lyn :)

Hezzy Azra... said...

Lynn... kalau kau sedih, aku laaaagggiii sedih!! sob sob. Neway, thank u for sharing my worries and understand this difficulties I'm facing...

cendera jiwa said...

tahun baru langkah baru.
anyway ada novel u yang tah siapa punya tertinggal kat bilik. itu yang serch jumpe blog ni.. nice.

Lynn Dayana said...

Aduh Erin....haha, akak tgh musim malas!
Ya Hezzy....dah, dah...jgn nangis! Org lahir tahun 1973 kan kuat! Hahaha.
Cendera jiwa : Ah...siapalah yg tertinggal tu! salam kenal!