Wednesday, June 8, 2011

DIAM...sampai bila-bila

Saya tidak tahu kenapa...tapi saya sering kali ambik pisau dan cucuk hati sendiri. Is it worth it? Entah. Akal yang waras bukan tidak tahukan, mana yang elok mana yang tidak. Tapi saya suka benar menyakitkan hati sendiri.

Saya kena ambil jalan yang lurus. Memandang ke hadapan. Jangan toleh ke belakang. Lupakan masa lalu yang menyakitkan. Lupakan orang yang dah lupakan kita. Sakitnya hati Tuhan saja yang tahu.

I am a failure if its regarding FEELINGS...agaknya. Total failure. And I hate him for making me stuck with all this stupid feelings...

It's over. Lama dah habis pun. Sudah tamat. Ini bukan sesuatu yang tergendala. ini tamat. So, why can't I just shut up and moved on? Haha.....wahai Cik Hati....silalah tabah. ALLAH lebih tahu apa yang baik untuk diri ini.

Cik Hati...kuatkan segala saraf dan sendi. Berhenti salahkan diri sendiri. Mungkin bagi dia, saya manusia yang paling bodoh dia jumpa sebab itu...seronok menipu saya. Silakan.... saya cuma mahu berhenti berbicara. Diam. Saya tidak membenarkan diri saya bercakap dengan dia. Saya memilih diam.. Diam...Diam... Sampai bila-bila.

4 comments:

Umi Azrini @ Umi Kauthar Abdul Razak said...

Lynn, mudah-mudahan Allah permudahkan segala urusan hati, jiwa dan rasa Lynn. Cerkon lynn buat tu best. dua2 saya baca, nampak macam ramai yang suka tu. keep itu up lynn. you are gifted, and always be. sayang lynn! :)

Lynn Dayana said...

Umi....rindukan. Saya pun selalu jengah blog umi... Kita ni suka merapu meraban...hehe. Cerkon tu suka2 saja Umi. Salam sayang for your kids! (Terasa macam semalam, bebel kat umi tentang lelaki, cinta dan perasaan)

damha said...

slm blogger..saya followers yg ke 265...he3333

damha said...

tabahkan hati menempuh dugaan hidup....