Monday, March 12, 2012

Meniti Mac...

Salam,

It's 12th March...cepatnya masa berlalukan? Tak lama lagi dah setengah tahun 2012 ditinggalkan. Sedar2 nanti dah November. Meningkat usia lagi. huhu... entah kali ini sempat atau tidak mencapai tarikh itu. Kita inikan hanya mampu merancang. Rencana ALLAH untuk kita, hanya Dia yang Maha Mengetahui.

Di dalam kepala, ada banyak benda yang saya perlu selesaikan sebelum April menjelang. Entahlah...saya penuh dengan ketakutan. Saya penuh dengan harapan tetapi pada masa yang sama, saya juga mengajar diri supaya janganlah terlalu berharap. Jika tanpa izinNya, tidak mungkin pembedahan transplan itu akan dapat dilakukan.

Namun sebagai manusia biasa, di dalam keadaan tidak berharap...saya berharap juga. Berdoa juga semoga dipermudahkan. Namun jika tersurat...ujian ini berpanjangan dan hingga ke akhir hayat, saya hanya mampu menumpang belas ihsanNya dalam meminjamkan nyawa.

0 comments: