Monday, May 24, 2010

Rumah Baru & Perjuangan Lynn Dayana...

Salam...
Hehe...saya suka dengan rumah baru saya...ciptaan Rose Harissa! Dah lama dia berjanji nak cantikkan blog saya dan akhirnya saya berjaya menuntut janji! Huhu. Saya berpesan...yang sweet n simple saja. So, harap pengunjung blog (Kalau adalah....) akan suka tengok rama2 saya yang terbang dengan riang! Thanks, Rose!

Hari ini saya merasa lebih tenang dan senang. Masa untuk saya MOVE ON dan hati menjerit... NEXT, NEXT! haha.....

Ya, tak sabar menunggu 2010 untuk dihabiskan. Saya teringin sangat mahu bercuti. I really need a holiday. Times for myself. Tapi susah pulak nak merancang masa dan destinasi yang sesuai.

Ada pembaca yang bertanya mengapa saya kini menyuntik elemen kill2 die2 dalam novel saya... Bagaimana mahu menjawab ya? Saya suka membuat sesuatu yang berlainan, jadi kerana itu saya suka memasukkan elemen misteri. I want to be different. I want my novels to be different from the others. Hehe....cita-cita saya ini tidak semestinya betul namun saya percaya, dalam lambakan novel di pasaran sekarang, kita mesti berani untuk menghasilkan sesuatu yang berbeza untuk mendapatkan hasil yang berbeza. Kata kuncinya, saya berusaha. Saya berdoa agar perjuangan saya ini akan menyebabkan novel saya laku keras. InsyaALLAH....dengan rahmatNYA.

2 comments:

Rose Harissa said...

No Problemo... hehe
aku lega dan hepi ko suker layout ni...aku dah lupa kod HTML, dh lama tak renovate blog...
actually nak buat rama2 terbang keliling blog tapi kena akur aku tak reti flash... :)
tu aku dah tukar font nama ko... harap ko suka gak... :)

Unknown said...

Keep on writing.'Hak Cinta Terpelihara' certainly din let me down.Really enjoyed it. Bahasa yg relax n plot menarik.Congrats!! u antara penulis yg keep me interested in reading malay novels besides hanni ramsul's, s rosmizah's.