Tuesday, July 20, 2010

CBDS sudah bermula!

Salam,

Semalam saya mula menulis, insyaAllah nombor ke 6. CBDS. Macam panjang tajuknya kan. Hehe...saya teringin menulis sesuatu yang mudah. Gadis bertemu lelaki yang disukainya dan hubungan mereka bergerak mengikut masa. Masalahnya saya ni elok-elok menulis mesti saya akan teringin memasukkan elemen misteri atau thriller. Sebab tak syok jika tak ada scene yang suspense! Hehe...

Novel ini ditulis bermula dalam keadaan yang suram. Semalam kan hujan sepanjang hari... Hati yang sedikit merawan...menjadi intipati permulaan cerita. Syoknya...kerana MOU saya bersama Hezzy dan Dhiya sudah bermula. Bolehlah kami saling berlumba ke arah kebaikan!

Isnin yang lepas adalah antara Isnin yang panjang saya rasakan di dalam hidup saya. Kerana perlu melihat pemandangan yang membuatkan hati terasa macam ditusuk belati. Sakit... Kan vampire perlu ditusuk dengan kayu tepat di jantung... macam tulah rasanya! hehe(macam pernah jadi vampire)

Lalui hidup sebaik mungkin. Yang boleh dibuat, buat. Yang tidak terjangkau...janganlah digelisahkan. Kalau ada rezeki, tak ke mana. ALLAH lebih Maha Mengetahui.

0 comments: