Saturday, March 31, 2012

Juara Carta Cinta : Logo baru



Dalam banyak2 novel yg saya ada (baru 6 + 2 novelet aje) haha, JCC ini paling striking warnanya. Melihat cetakan yang ke5 ini dengan logo laris, bertambah kecomelannya. (cth ayat gedik ni hehe)

Hari ini saya di page 103 Cinta Untuk Disewa. sudah 1/4. Saya menulis selagi terdaya walaupun ada sedikit kerisauan juga bile menulis, ada ke yang nak membeli novel saya. Rasanya semua orang pun sedia maklum, penulis begitu ramai sekarang ini. Penerbit juga bertambah. Pertama mahu bersaing dengan penulis diva. Kedua, bersaing dengan penulis baru. Ketiga, bersaing dengan novel tersendiri yang terlebih dahulu sebab bila novel keluar mesti ada yang kata, saya lebih suka JBC. Saya suka CPD. Saya suka gila TLC. Haha....dan persaingan yang ketiga itulah yang paling payah.

Hari ini, Ahad yang panas. Saya sudah siap memasak. Memasak gaya orang malas. Dalam satu lauk ada sayur, ada protein. Sayur nangka masak lemak cili padi dengan ayam. Kuikuikui....kan saya dah kata, menu orang malas. Tak apa. Makan sendiri saja. Tak perlu banyak lauk pauk. Satu cukup. Hehe...selamat berhujung minggu. saya? Mahu berkurung saja di rumah.

5 comments:

Azza Love Journey said...

chaiyok2 sis!

liana said...

ish..geram pulak dengan logo tu..hehehe...saya tak ada!!!

tuty latifah said...

ni novel lynn dayana yg saya bc sbb adik yg beli..terus jatuh cinta dgn gaya tulisan lynn..berusaha utk cr novel2 lynn yg lain tp x jumpa...hampa..huhuuh

last week baru bc novel cinta perisa dia...sgt teruja beli..& berbaloi2 sbb best...

sy harap sgt lynn dpt bt novel yg tebal2..hehehe..sbb x puas la bc..sy mmg suka cari novel yg tebal2...

x sabar nk bc novel lynn yg baru..cinta untuk disewa..

gud luck..wpn ramai penulis yg baru, tp sy pasti ramai yg masih setia ngn lynn...t'masuk la sy

ainin sofea said...

saya baru habis baca novel ni.. saya rasa novel ini sangat menarik dan unik.. lain dari novel2 yg penah saya baca..so... good luck for another novel.. :)

naz xyzrine said...

novel akak memang best sangat . saya bace juara carta cinta ni . layann .