Wednesday, February 1, 2012

Mimpi d bulan Februari

Mimpi itu kn siaran astro yg x berbyr.. Jadi tidak slh saya melakar mimpi sambil berusaha menjadiknnya 1 kenyataan, bukan? 
Sempena hari pertama Februari ini..sy berharap mimpi ini jd kenyataan: 

1. Hemoglobin darah dapat dinaikkan. Selagi x naik, peluang trnsplnt nipis.
2. Pesta buku PWTC nanti adalah hendakNya...satu nvl remaja diterbitkan. 
3. Pesta buku itu juga akan lebih manis jika, antologi thriller yg saya tulis...menjadi nyata. Pasti indah!
4. Menjelang Pesta Buku jga hrpn sy... Novelet Merah Cinta Kita sudah di ulang cetak. InsyaAllah. 

Lagi apa ya? 
Semoga segala urusan transplnt ini dipermudahkan. Semoga Allah merahmati saya. 

2 comments:

NamaSayaDiana said...

Insyaallah kak...;)
Kalau blh, mamang nak suma jadi kenyataan kan. Kalau dah tertulis tu rzeki akak, suma mimpi akak tu akan jd realiti. Saya tumpang seronok. Sebab bila akak appy, akak akan belanja saya. Yehhhhhhh!!!!!!....;)

Hanis Azla said...

semoga mimpi jadi kenyataan.. saya tumpang2 baca koleksi MCK anak2.. sudahnya saya turut jatuh hati dengannya.. menarik.. tahniah ye..