Tuesday, March 4, 2008

Brunei Book Fest ~ Buku Untuk Masa Depan





Salam,

Ramai yg bertanya, seronok di Brunei? Jawapan ikhlas: Seronok dari segi sambutan peminat. Sy kan penulis baru jadi sy rasa amazed dengan sambutan yg diberikan. Rasa malu pun ada juga. Yg paling happening juga adalah 'kegilaan' bersama semua novelis. We have fun! We laugh until we are in tears!

Terima kasih pada ALAF21 kerana membuka ruang utk saya bertemu dgn peminat dunia novel di Brunei!

15 comments:

Damya Hanna~ said...

mmg la seronok g brunei sbb asik berIM je kan? =)) ish ish... jawapan tak ikhlas ke? huhu...

Rose Harissa (NORA) said...

hehehe... amboi.. ko dulu taruk entry ye? aku takde kdit nk balas SMS... tapi jawapan aku kepada soklan ko semalam : kerana di Brunei ko tau ko dikelilingi oleh kawan2 kiri dan kanan, maka ko bleh tido dengan lenanya... keriuhan membuat ko lupa kejap pada kesepian di Lagun Perdana... *grin*

Rinn said...

ada sapa2 pi kikis kubah masjid emas tak? haha.. bwk balik serbuk emas. :))

Lynn Dayana said...

Hai DH, z juga tetap di hati? Hang lupa mas joko ke?

Rose... ko ni nak jadi nujum ke? hehe... tapi betul kot!

Rinn, kalau aku kikis ko nak ke jamin aku dr penjara? Keja naya!

Damya Hanna~ said...

kak lynn:: z? uwekk... org nye taste bukan IM k... mas joko nda ada... yg ada di hatiku cumalah abg mamat, tukang ukur ketinggian ombak besar. ombak jahat! ombak jahat! huhu ;)

Nina Suria said...

salam lyn
awat umah ko ni ceta ombak aje nih,ooo ko nih pecinta ombak ek

ombak di laut kakmOn karam dek cekelet huhuhuhuhu

Lynn Dayana said...

Hai kak Mon,
Hehe... kami ni semua pencinta ombak yang hanyut krn keenakan coklat. Teringat2 mata semua yg membesar bila nampak apa yg dihidangkan. Terima kasih...

Rinn said...

tolong jamin? tolong melawat dan tolong tengok boleh aar.

sueaiilee said...

aku dah abis gler! pasal apa ko ambik gambo mcm semut...muka rose aku tak nampak nasib baik aku ingat camana rupa bentuk muka bumi rose

Rinn said...

yang ketiak kat sebelah Lynn kat kedah buku tu kak lily punya ye? tak nampak muka.

sueaiilee said...

ntah apa yg ko nampak rinn? ketiak kak lily ke?

[Fadilah Diyana] said...

bila ada kak lynn + kak rose mestilah "hen renao"...ehehehe...

CamarPutih said...

lynn...bestnyer..perjalanan makin jauh. tp aku... terpaksa letak ke tepi semua yg aku dambakan.... tak mampu nk jadi seperti mereka2 yg selalu datang ke 'rumah' ko nih ...n u too.

Damya Hanna~ said...

haha kak lynn, bleh lemas kalo laut cekelet. tambah2 bile dipukul ombak sbb sambil berenang ketepian, kite duk hirup lautan yg enak. lepas tu, kenelah kencing manis. jgn kencing rata2... haha...

Lynn Dayana said...

Camarputih... jgn mudah mengalah. Budakkecik: behave! behave!