Monday, March 17, 2008

Kuiz Hak Cinta Terpelihara

Salam,
HCT sudah ada di pasaran 2 setengah bulan. Perasaan saya? Masih lagi bercampur aduk. Ada yang suka, ada yang tidak, ada yg kata menyerlahkan kematangan saya dalam menulis, ada yang mahu saya kekalkan humor dalam setiap novel saya. Syukur alhamdulillah, semua teguran, komen dan pujian saya terima seadanya. Kalau ada yg menyebut tentang HCT pun saya sudah bersyukur kerana saya tahu bukan mudah mahu bersaing dengan penulis senior yg sudah tentu jerung gaya penulisannya. Haha... meminjam kata2 laila, dhiya dan kak eka... saya ni ikan lumba2, maka saya berjanji yg saya tak akan berhenti walau sudah tiba di garisan penamat.
Di sini saya mahu mengumumkan tentang kuiz HCT. Penyertaan terbuka kepada semua pembaca.
Jawapan mesti dihantar sebelum 4 April,08 ke alamat email saya: lynn_dayana@yahoo.com.
Hadiah : Voucher sajian istimewa di Pizza Hut bernilai RM 50 ( tempat pertama) RM 30 ( tempat kedua).
Apa kuiznya? Akan saya masukkan selewatnya pagi esok. 10 soalan mudah yang hanya boleh dijawab oleh mereka yang membaca HCT baris demi baris. Haha! Jika ada yang sama tekaannya maka saya akan memberi teka-teki ajaib.
Semoga sudi menguar-uarkan pada rakan2 bloggers yang lain.....

10 comments:

dhiya zafira said...

wah...bagus2. cepat ko bertindak...


errr...aku boleh masuk tak?

RinnTis said...

"ke alamat email saya:
lynn-dayana@yahoo.com."

lynn ko nyer email add tu betul ke? bukan ker lynn_dayana@yahoo.com?

sure fine whatever
rinn

dhiya zafira said...

aah...
woit email sendiri silap ka?

Lynn Dayana said...

Hehe... jari tergelinciaq! Penulis tak yah la join! Kalau ada yg buat pakatan, terpulang! Hehe

Rose Harissa said...

huhuhu... kene pomot ye? nanti aku letak kat side panel aku... :)

RinnTis said...

aku bleh join ka jawab soklan? haha.. *angkat kening doploh kuasa dua*

Lynn Dayana said...

Rinn terbuka pada semua pembaca! cuma bukan penulis...

LK said...

oit! Tak aci statement tu... penulis pun pembaca juga...huhu...ko kena buat kuiz lain untuk penulis nampaknya...hahah kalau berani bagilah soalan dan kuiz untuk kita orang...kengkawan amacam??? (angkat kening!)

RinnTis said...

apa beza penulis dengan pembaca yang telah membaca HCT?
Yg ni aku tak join la sbb yg teka teki sebelum ni aku dah menang.. hehe.. bagi chance kat orang lain, kang nanti nampak giler kosakata pulak.

Lynn Dayana said...

La... laila n dhiya ni tak puas2 mkn pizza agaknya! Nak kena babab ni... huhu! Entah2 jwpn no 10 tu yg korang fail. Hanya aku yg tahu apa yg aku cari! huhu...