Wednesday, April 2, 2008

Pagi Yang London....

Saya terima mesej ni awal pagi ni, " When we think we are wise, we don't actually have wisdom d depth of ocean. When we r being silly, we try to convince ourself that silliness is a growing process. So where do we find ourself? Minimum wisdom and at d height of silliness put us in d NORM position. Therefore, u and I r just NORMAL. Plain normal with normal pains that comes with normality"

Sy membalas, " Mhmmmmm"
Dia membalas semula: "Itu aje?"
Sesaat sy berfikir dan menulis: " Becoz it's so true! N it makes me wonder, what am I doing? Am i crazy enough or am I blinding myself?"
Dia membalas: " Then its hard for me to say..."

Cerita kami sebenarnya ada yg difahami tetapi ada yg tidak difahami! Haha... dia meneka, saya pula hanya memberi bayangan. Sesiapa yang mengenali saya pasti tahu, sukarnya saya mahu berkongsi rahsia hati. Segala2nya serba samar dan tidak jelas...
Minggu lepas, kawan saya ni membuat satu perbandingan.
Dia: Do u know d difference between being realistic dengan logical? It sounds alike but actually its different.
Sy: Apa dia?
Dia: As a realistic, when you meet a men, u judge him for what he is. You love him for himself! But as a logical person, you see men, not only himself but things that related to him. His family, his ability to support you, his career and a lot lah. And which kind of person do u think will be more happier and meet men of their dream?
Sy: Realistic. Maksudnya, I ni org yg logical?
Dia: Ya! U must learn to be realistic!
Sy: So which one r u?
Dia: I'm married so u can't asked me!

Kata-katanya buat sy berfikir sepanjang malam. Esok pagi, sy sms dia : Y u told me about being realistic or logical, hah? R u sensing something?
Dia m'bls: taklah... but did i push some buttons?
Sy m'jwb: ya....belly button!

Haha... beginilah saya. Rose kata saya degil. Rinn semalam selamba kata: Hang ni ketegaq, tingkat 60! Ceh... Yong tadi kata, kau ni kenapa? Jawapan standard sy: Mana ada apa2. Aku ok.
Mhmmmmmm.... Pagi yang london sy akhiri dengan KL yang suram... dilanda hujan! Sekian!

0 comments: