Thursday, June 11, 2009

Karya Kawan Saya ~ Eka Fahara : Jawapan Yg Pasti



Jawapan Yang Pasti.... Mhmm, tentu sukar mahu memastikan jawapan yang diberikan itu adalah jawapan yang pasti! Yang saya tahu: Menanti sebuah jawapan itu saja sudah menjadi satu penyeksaan. Dan akan lebih seksa jika jawapan yang diberikan setelah penantian yang panjang...tidak memihak pada kita. Pasti sakit jadinya.
Namun saya percaya...kalau jodoh tak ke mana. Kalau dah suka, segala yang sukar menjadi lebih mudah. Sebaliknya, kalau dah tak suka...ops... masalah sekecil hama seakan atom nuklear kesannya.

Dapatkanlah karya kawan saya : Eka Fahara yang ke 4. Jawapan Yang Pasti. Life is an open box with thousands of choices. Choose and we will see where the road will lead us to....

2 comments:

Sufi Idany said...

Salam Lynn... Wish u all the best of luck. Saya br je abih baca Tarikh Luput Cinta awak tu.... huhuhu penat saya berlari dan berteka teki sendirian mencari siapa si pencinta itu.... eheheh apapun best n saya cuka.... HCT plak letih n penat menjadi seorang Qartini kan?

Lynn Dayana said...

Salam Sufi,
Terima kasih sudi baca TLC n HCT. haha.. penat ya berlari! Masa utk tarik nafas dan rehat sementara saya mencerna idea utk yg ke4!