Tuesday, June 23, 2009

Pengumuman Blog Perlu Disepikan...









Salam,



Ini entry saya yang terakhir sebelum saya ke Gunung Kinabalu. Mulai 25 June sampai 30 June, saya dan 55 orang warga Pizza Hut akan bermesyuarat di Karambunai dan kemudiannya mendaki Gunung Kinabalu. Mhmm... saya tidak tahu adakah saya terdaya sampai ke kemuncaknya. Ianya tidaklah sukar namun tentulah ianya bukan sesuatu yang semudah abc. Dan kalau kita berfikir dengan waras pun... nak buat abc pun bukan senang jugakan? Haha.



Pada yang sudi berkunjung semasa saya tiada, doakan semoga saya selamat turun dan naik Gunung Kinabalu. Ke sana, bermakna...manuskrip akan direhatkan, malah team yang saya jaga terpaksa diselenggara teman yang lainnya. Maknanya juga, pulang nanti...kerja pasti banyak yang menunggu!



Berita baiknya: pengalaman ke sana bolehlah saya kongsikan bersama di dalam novel yang seterusnya. Ini juga masa untuk saya menilai diri... jika mahu menangis, mahu berapa lama lagi jangkamasa saya merelakan diri terus dalam nestapa. Mhmm... ia juga akan mengajar saya erti kepayahan dalam mencapai sesuatu yang saya inginkan. Yang saya mahu pastinya bergerak jauh ke hadapan dan melupakan kenangan yang hanya menyesakkan dada.
Lynn Dayana. Dayana maksudnya yang gagah perkasa! Moga ada rahmat di sebalik nama pena yang saya pilih. Yang selebihnya? Moga Allah merestui diri saya yang banyak kekurangannya ini.



0 comments: