Tuesday, June 2, 2009

Marathon Greys Anatomy Season 5

Hidup saya memang kalut akhir2 ni. Bermula dengan outstation yang memerlukan saya terbang ke sana sini. I hate flying! I hate the time that I need to spend before the flight departure. Lenguh....
Hujung minggu lepas saya ke majlis pertunangan anak saudara perempuan saya. Anak kedua long saya. Kemudiannya hari ahad tu jugak, saya memandu ke Melaka kerana menghantar emak ke rumah kakak. Letih badan yang penat kerana travelling....
Pagi Isnin, saya merempit ke KL semula. Then malam tu... hehe, dari kul 11 hingga ke pukul 4 pagi, saya menonton Greys Anatomy, season 5! Esoknya, dari kul 11 pagi hingga ke pukul 11 malam. Berhenti sekejap bila tiba waktu solat, makan lunch dan toilet break aje. Gila? Haha... Sepanjang episod demi episod yang saya lihat, saya akan buat 3 perkara: ketawa, menangis dan berfikir! I felt their sadness, I shared their joy and I wonder if I'm in their shoes...will I do it differently?

0 comments: