Tuesday, November 6, 2007

Antara Airmata Gembira dan Duka...

Salam,
Alhamdulillah! Syukur... team kami menang besar! Tuhan saja tahu betapa kami bersyukur segala penat lelah menjadi berbaloi! Sewaktu pengumuman demi pengumuman diumumkan dan apabila nama Malaysia dilaungkan... Kami melompat sakan! Hong Kong menjadi medan kami berkongsi airmata kegembiraan.
Hari ini, 7 November... team kami semuanya pulang ke restoran masing2. Setelah tiga bulan bersama2 siang dan malam... kami berpisah!
Sambil menaip entry ni, ada airmata kesedihan yg mengalir! dan tepatlah kata Joe ( manager team saya)... saya jual cendol hari ni! Selsema, demam... sakit tekak. Pakej datang selepas lama bekerja keras membanting tulang, idea dan tenaga untuk Pizza Hut! hehe... Rose selalu kata saya kuat kerja! Jwpn standard saya, " Aku tak ada penaja! So.. kena cari duit sendiri!" haha..
Dlm masa yg sama... Alhamdulillah juga JIKA BENAR CINTA sudah cetakan ketiga. Yg Pertama, hujung December 2006. Yg kedua, awal April dan syukur yang ketiga... di awal november! Tak sabar rasanya menunggu novel yg kedua ada di pasaran. InsyaALLAH....
Ingin memaparkan foto di HK bersama team tapi... saya nak settlekan claim yg berjuta, nak g jumpa doktor... then nak g Alaf kejap... ( Kalau masih larat)
Sabar ya kwn2...
Terima kasih pd kwn2 yg sentiasa menyokong! Doa kalian amat dihargai!

0 comments: