Thursday, November 15, 2007

Ceria Dlm Gundah



Hujan pagi... dua hari kembali ke KL, kotaraya ini dibasahi rintik2 hujan. Tidak lebat tetapi cukup membuatkan keadaan bertambah sesak.

Dlm sesak begini, masih ada yg memandu sesuka hati dan menukar hala jalan dgn selamba saja. Amboi, besar sgt agaknya kuasa lampu signalnya!

Saya selalu ketawa waktu begini. Kereta mahal pun, kalau sesak... sesak juga. Dan sy mula membayangkan kereta sy menjadi kereta TRANSFORMER! phew...phew... dah bertukar jadi kapalterbang! Haha... mungkin sy mengidam mempunyai kuasa witchcraft! Ting!... sy sdh sampai di office. Ting, sy sdh bershopping di Paris! Hahaha.... angan2 yg sengal!

MORALnya : Sy sebenarnya memilih utk CERIA wlu dlm gundah.... Sy mahu GEMBIRA wlu hati seakan terlupa lagu apa yg mahu dinyanyikan...

6 comments:

Rose Harissa (NORA) said...

sesaat tu kan boleh merubah segalanya... dalam gundah ko bleh ceria, dalam ceria ko bergundah!

Lynn Dayana said...

celcom problem ya. Aku hntr sms x lepas2. Ghairah aku menulis dialog ela, inci....

Rose Harissa (NORA) said...

ko berada di luar wilayah celcom kut? atau ko berada di wilayah sengsara ko... so coverage tak de? hahaha, ko rasa nak luku aku tak? :P

Lynn Dayana said...

tak... aku kan penyabar orangnya! huahuahua...

Umi Azrini @ Umi Kauthar Abdul Razak said...

salam LYNN... ROSE... LAILA.. KAK LILY H & S...
hayya.. sory guys.. lump sum terus nama2 korang dlm komen ni sekaligus... sbb line internet kat sini tak menentu... takut2 tiba2 dia terstop.. hari ni hari ahad... kena gi ofis juga... ni yg laju sikit m,asuk internet ni... smepat juga update blog... then singgah blog lyn yg ceria ni...
hey, kita tak lurus bendul lah... dah ok dah... :)
lynn.,.. kita jeles kat korang lah... selalu bersaing nak majukan industri penulisan... hehehe.... gambate.... i punya manuskrip tak tahu kurun bila nak siap lah... :(

hey... luv u guys!!!...
tak tahu bila bleh jumpa....
keep in touch key...

Lynn Dayana said...

Wah umi dah buat pengakuan yg Rizal sudah menjadikan dia tidak lurus lagi. Hahaha... Selalulah ke sini jika ada ruang masa ya! Kami rindu...